Framtidens spelreklam är ärlig, eller?

Här kommer en liten efterspinn på inlägget om en viss reklam som inte direkt kändes som om den kom från hjärtat.

Vi tar en B-kändis vilken som helst, men här kallar vi honom för Pelle. Pelle sitter och är sotis på en annan B-kändis som vi kan kalla för Henrik.

Tankarna går enligt följande:

  • Han dansar ju inte i neon längre men fy vilken dusch. Där duschar han i alla regnbågens färger. Som han skryter med det på Youtube… En sådan skulle man ha…

Pelle sitter och funderar på hur han ska få sin dyra dusch.

  • Ekonomin är ju lite tajt, men spelar det gör ju alla! Där har vi den spelreklam! Hur mycket får man för att göra reklam för bingo nuförtiden? Arne Weise kan ju inte berätta om det… Ligger han i kruka eller kista förresten…

Pelle gör reklamen och talar sig varm om omsättningsfri bonus, coola spel och allt annat som svenska casinon med licens kämpar för att fortsatt få erbjuda.

Till sist är Pelle jättenöjd. Han duschar i sin nya dusch och tackar finansiären stort för detta.

  • Den här duschen är helt fantastisk. Nu ska jag lägga upp film på Youtube och visa Henke. Så bra med spel, hur bra som helst!

Ärlig spelreklam, har den någon chans?

Pelle är så nöjd med sin nya dusch!